گفت : مامان میشه رسیدیم تو من رو بذاری اونجا و خودت بری؟
گفتم: چرا؟
گفت: تو لازم نیست خونه کسانی که من رو دوست دارند و بهم اهمیت می دهند،همراهم باشی..فقط جاهایی که به من اهمیت نمی دهند،کنار من باش!
بانو...ما را در سایت بانو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115