خونه خاله

خرید بک لینک
قرار بود با دخترک به خانه خاله اش که خواهرم باشه،بریم.

گفت : مامان میشه رسیدیم تو من رو بذاری اونجا و خودت بری؟

گفتم: چرا؟

گفت: تو لازم نیست خونه کسانی که من رو دوست دارند و بهم اهمیت می دهند،همراهم باشی..فقط جاهایی که به من اهمیت نمی دهند،کنار من باش!

بانو...

ما را در سایت بانو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: دوشنبه 10 تير 1398 ساعت: 6:08

صفحه بندی