داشتم از معده درد شدید به خودم می پیچیدم،دست دخترکم روی معده ورم کرده ام بالا و پایین می رفت...
سرش را نزدیک گوشم آورد و گفت : کاش حداقل یک نی نی توی دلت بود تا بعد از اینهمه درد، خوشحالمون می کرد.
بانو...
ما را در سایت بانو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109