بیشتر وقتها داد و فریاد ما پس از شکستن یک گلدان یا بشقاب ،بخاطر از دست دادن اون شی نیست، شاید فرصتی است که تمام حرفهای نگفته و گلایه ها را فریاد بزنیم...
بعد از اینکه سه تا گلدانم را بطور اتفاقی شکست ، عصبانی شدم،اما می دانستم دلایل مهمتری از آن گلدانها برای عصبانیتم دارم...
قول داد که سه تا گلدان برام بخره...اما چیزهای مهمتری هم هستند،که نیستند.
بانو...ما را در سایت بانو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124