می گم :نه
میگه:کلاه گیس گذاشتی؟
باز می گم :نه، ،
می گه چطوری اون موقع هم قد بابا بودی؟
می گم :خب کفشم پاشنه بلند بوده
می گه :نمیشه دوباره قدت بلند بشه و اون شکلی بشی؟
به عکس عروسی اشاره میکنم و میگم دوست داشتی مامانت این شکلی بود؟
سریع لبخند می زنه و می گه :من تو رو هر شکلی که باشی دوست دارم.
بانو...ما را در سایت بانو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129