کمربند به به

خرید بک لینک
من از روز اولی که می خواستم به دخترک شیر خودم رو بدم از عبارت به به استفاده کردم.

چون دوست نداشتم که وقتی زبان باز کرد یکهو جلو همه بگه : می می یا ممه می خوام!

دیروز توی اتاقم داشتم لباس عوض می کردم که یهو آمد توی اتاق و با شیرین زبانی گفت:

مامان چقدر کمربند به به ات قشنگه!!!

بعد کلی خندیدن و بوسیدنش با خودم گفتم که چرا من هنوز به دختر چهارساله ام کلمه سوتین را یاد نداده ام؟!

بانو...

ما را در سایت بانو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: جمعه 19 خرداد 1396 ساعت: 19:30

صفحه بندی