حال یک کار دیگر هم به من پیشنهاد شده که مسیرش بهتر از اینی است که الان می آیم.
راجع به بقیه شرایطش فعلا چیزی نمی دانم. کمی دودل هستم.
نزدیک یک ماه و نیم است که به دفتر جدید آمده ام...
اینجا یک همکار مهربان دارم که تا چند روز دیگر می رود.
شاید اگر او می ماند رغبت بیشتری برای ماندن داشتم.
در این دنیای بی سر وته پیدا کردن دوست خوب بسی سخت است.
که من به مدد عوض شدن کارم ، پیدا می کنم...
یکی از فاکتورهای مهم آسایش ، داشتن همکار خوب است.
بانو...
ما را در سایت بانو دنبال میکنید
برچسب: کار و همکاری,قرارداد کار و همکاری,هوشمندی کسب و کار همکاران سیستم, نویسنده: بازدید: 114