دو هفته ای است که شبها خوب نمی خوابم. وقتی هم که خوابم می بره توی کابوس هر شبم از هواپیما سقوط می کنم.
شاید سقوط واقعی سخت تر از کابوس های من بوده ...
شاید هم آسانتر ...
چه کسی می دونه
بانو...ما را در سایت بانو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120