بانو

متن مرتبط با «وام مسکن 95» در سایت بانو نوشته شده است

وام مسکن

  • نیلوبلاگ

    صبح یکشنبه را با تماس از بانک مسکن آغاز کرذم.xa0وام گرفتن از بانک مسکن بیشتر شبیه قمار کردن استxa0..و یا شاید شبیه نزول گرفتن باشد.xa0هر قسطی که عقب بیافتد بیشتر در باتلاق این وام فرو می روی...xa0آنقدر فرو می روی که بالاخرهxa0یک روز غرق شوی..xa0چند نفر را می شناسم که بخاطر عدم تونایی در پرداخت قسطهای وام مسکن ، خانه را از دست دادندوxa0به اصطلاح در باتلاق وام مسکن غرق شدند.xa0ولی من همچنان در حال دست و پا زدن هستم و به این زودی ها تن به غرق شدن نمی دهم....

    ادامه مطلب