
این فلسفه حجاب گاهی وقتها خیلی خیلی برای من پیچیده می شود، وقتی می بینم میزان حجاب یک زن نسبت معکوس دارد با میزان غریبگی فرد نامحرم... مثلا برادر شوهر و همسایه و شوهر خواهر شوهر جز نامحرم ترین افراد هستند و روسری و شلوار و بلوز بلند پوشیدن از واجبات است...اما اگر میزان آشنایی یک درجه دورتر شود مثلا اگر به عروسی یک فامیل دور دعوت شوی روسری را می توانی برداری و اگر خیلی خیلی غریبه باشی مثلا در یک کشور دیگر باشی پوشیدن شلوار هم واجب نیست...می توانی با دامن کوتاه در بلاد کفر قدم بزنی... نمی دانم این...
ادامه مطلب